MTAMORFOZY BEZ PODAWANIA HASŁA!!!!

BĘDĘ POLECAŁA PROFILE I ROBIŁA METAMORFOZY BEZ PODAWANIA HASŁA WYSTARCZY ŻE DASZ KOMENATRZ POD NAJNOWSZYM POSTEM ZE SWOIM NICKIEM I NAPISZESZ ŻE TO NA METAMORFOZĘ I DASZ MI PREZĘT NA STARDOLU ( mój nick to dobrapogoda ) A JA ZROBIĘ POST POLECAJĄCY CIEBIE ALE MUSISZ MIEĆ KOSMETYKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wtorek, 19 października 2010

Tamara z Azara

Hey!!
Mam dla Was wiadomość! Założyłam bloga o dziewczynie o mieniu Tamara, która pochodzi z planety Azara. Pewnego razu przez przypadek przenosi się na inną planetę. Ma tam wiele przygód i spotyka wielu przyjaciół, a także dowie się prawdy o wielu rzeczach... Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej to zapraszam do czytania bloga :). Narazie mam tylko wstęp ale kończę już pisać 1 rozdział i do piątku napwno go dokończę :*. Więc serdecznie zapraszam!!!
Tamara z Azara klk

1 komentarz: