MTAMORFOZY BEZ PODAWANIA HASŁA!!!!

BĘDĘ POLECAŁA PROFILE I ROBIŁA METAMORFOZY BEZ PODAWANIA HASŁA WYSTARCZY ŻE DASZ KOMENATRZ POD NAJNOWSZYM POSTEM ZE SWOIM NICKIEM I NAPISZESZ ŻE TO NA METAMORFOZĘ I DASZ MI PREZĘT NA STARDOLU ( mój nick to dobrapogoda ) A JA ZROBIĘ POST POLECAJĄCY CIEBIE ALE MUSISZ MIEĆ KOSMETYKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wtorek, 23 marca 2010

Starbazar xD

No więc... Nie ma narazie kodów :/ tnz. są ale mi nie działają to nie będę dawała ich na bloga x.X więc pomyślałam że zareklamuję swój starbazar mam w nim wypżedaż od 1-11sd ( + prowizja stardoll wysokości 1 sd ) oto foty:
Kliknij to przeniesie Cię do mojego starbazaru

klik to się powiększy

PS. Ten kto zostawi tu 1 komentarz dostanie darmową metamorfozę ale taką gdzie będę zmieniać ubrania więc każdy może się zgłosić i liczy się tylko 1 OSOBA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz