MTAMORFOZY BEZ PODAWANIA HASŁA!!!!

BĘDĘ POLECAŁA PROFILE I ROBIŁA METAMORFOZY BEZ PODAWANIA HASŁA WYSTARCZY ŻE DASZ KOMENATRZ POD NAJNOWSZYM POSTEM ZE SWOIM NICKIEM I NAPISZESZ ŻE TO NA METAMORFOZĘ I DASZ MI PREZĘT NA STARDOLU ( mój nick to dobrapogoda ) A JA ZROBIĘ POST POLECAJĄCY CIEBIE ALE MUSISZ MIEĆ KOSMETYKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

piątek, 5 marca 2010

ninkamp

Elosz:)!
Zrobiłam metamorfozę ninkamp ( klik na nick to przeniesie Was do jej cuuuuudownego apartametu). Zapewne spytacie mnie dlaczego?? Bo nawet nie mam jej w znajomych xD A to dlatego że kupiła u mnie w starbazarze 1 rzecz :P i wzieła udział w losowaniu o metamorfozę xD. Kazdy kto kupi ode mnie coś ma szansę nametamorfozę nawet jeżeli nie jest polakiem!!!!


Oto foty:

to link do mojego starbazaru jak chcecie tez miec metamorfozę to kupcie coś ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz